Promocje
AGM A9 JBL + Moduł 4GB|64GB IP68 MIL-STD-810G 5,99'' 5400mAh
AGM A9 JBL + Moduł 4GB|64GB IP68 MIL-STD-810G 5,99'' 5400mAh
1 189,00 zł 1 059,89 zł
szt.
Redmi Note 10S 6GB|128GB NFC 6.43'' Helio G95 33W 5000mAh
Redmi Note 10S 6GB|128GB NFC 6.43'' Helio G95 33W 5000mAh
1 249,00 zł 1 089,00 zł
szt.
realme DIZO GoPods D Słuchawki douszne bezprzewodowe IPX4
realme DIZO GoPods D Słuchawki douszne bezprzewodowe IPX4
159,90 zł 129,80 zł
szt.
Unihertz Atom L IP68 NFC 6GB|128GB Android 10 Helio P60 4300mAh
Unihertz Atom L IP68 NFC 6GB|128GB Android 10 Helio P60 4300mAh
1 689,00 zł 1 499,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres email: sklep@aizone.pl

Uwaga: prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania (jeśli towar takie posiadał) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Po uprzednim skontaktowaniu się z nami zwróć produkt, który chcesz zareklamować.
  2. ciągu 14 dni od doręczenia twojej przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. W przypadku gdy reklamacja była nieuzasadniona koszty wysyłek związane z dostarczeniem towaru do sklepu oraz ze zwróceniem towaru do klienta ponosi klient.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@aizone.pl . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do odstąpienia od zakupu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy + 16 dni kalendarzowych od daty odstąpienia na odesłanie otrzymanego towaru. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu (jeśli takie posiadał) w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Po uprzednim skontaktowaniu się z nami odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. W przypadku braku powyższych przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl